06 juni 2007

Tisdagslycka

Lycka utan lilla familjen det går ju liksom inte...









8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga foton! Särskilt det med gungan :)

vinklar o vrår sa...

Håller med helt! =)
Ni får ha en härlig nationaldag i solskenet! kramar

Anonym sa...

Underbara lyckliga familjebilder!

Anonym sa...

Härliga bilder!

Lotten sa...

Vilka härliga bilder!

sandra sa...

kjolen ser finfin ut :)

Anonym sa...

känner mig som en partypooper. du tar verkligen fantastiska bilder men jag måste erkänna att alla ansiktslösa bilder likt den på gungan snarare får mig att tänka på anonyma tidningsbilder av typen "lisas pappa är alkoholist".

fast jag förstår fullt ut att du tar anonyma bilder - internet kan locka fram de fulaste fiskar!

fingerspitz sa...

Alla: tack för era snällheter och Sara: jag kan nog bara hålla med, storasyster på gungan ser ju rätt ensam ut.

Jag känner mig rätt kluven främst kring att lägga ut ordentliga bilder på tjejerna men än så länge får de vara hyffsat anonyma.