02 november 2007

Gul vecka




Det blev visst bloggtystnad här. Det var inte riktigt meningen men tjejerna och jag har varit lediga hela veckan och då glömdes liksom bloggen av. Fast jag har ju postat väskorna i alla fall. Sandra fick den gula väskan och se så fint den passar hemma i hennes just nu gula kök. Dessutom fotar Sandra allt det vackra som finns i mina kvarter så kika in hos henne om det är tomt här.

Fast just de här bilderna är mina egna bilder från våra kvarter. Nu ska jag jobba hela helgen, vi ses på andra sidan söndag.

5 kommentarer:

Maria sa...

På andra sidan söndag, vilken fin mening...Trevlig helg!

Mys liv och hem sa...

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vilka härliga gula bilder mitt i höstdysterheten!

Malin sa...

Låter som ni haft ett bra lov :) Oh, vad jag grämer mig för att jag missade chansen på en av dina fina väskor! Men tiden rinner bort ibland och man hinner inte uppdatera sig på allt. Hoppas det blir en ny chans till jul :)

Jag hittade först Smoosch bilder på flickr för länge sedan, hon är en väldigt begåvad fotograf!

Anonym sa...

Hej och tack så mycket för väskan!
Den var ju ännu finare i verklighten. Idag får den följa med till skolan :) /elina